سراغ بوتهای را که عمل آمدی گرفتهبود
ـ شجرهنامهای که در استخوانِ بیرمقِ لبِ تحتانی دروغ بود ـ
متولد 1365
کارشناس زبان و ادبیات فارسی
سوابق رسانهای از 1382 تا کنون
همکاری در قالبِ خبرنگار، دبیر گروه و دبیر تحریریه، با
روزنامههای «اعتماد ملی»، «اعتماد»، «حیات نو»، «همبستگی»، «تهران امروز»، «جام جم»، «همشهری»، «فرهیختگان»، «شرق»، «صبا»، «ایران»، «زمان»، «هفت صبح» و «اسرار»
دوروزنامهی «مناقصهمزایده»، هفتهنامههای «تاک»، «پیام آشنا»، «تپش»، «نوین»، «صبح آزادی»، «سروش»، «مهر تابان»، «ایران جمعه» و...
ماهنامههای «اندیشه پویا»، «تجربه»، «نامه»، «آزما»، «دال»، «جهان کتاب»، «رودکی»، «همشهری ماه»، «گذار»، «هنگام»، «آسال»، «هنرمند»، «چاپخانه»، «دیوان»، «همشهری داستان»، «سرآمد» و «وزن دنیا»
فصلنامههای «آگاهی نو»، «نوشتا» و «نگاه آفتاب»، و سایتهای «عروض» و «هنرآنلاین».
دیگر سوابق
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
سراغ بوتهای را که عمل آمدی گرفتهبود
ـ شجرهنامهای که در استخوانِ بیرمقِ لبِ تحتانی دروغ بود ـ