شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دلخسته و ناامید از این‌جا رفت

دلخسته و ناامید از این‌جا رفت
پرپر شد و پرکشید از این‌جا رفت
ای چلچله‌ها! چلچله‌ها! چلچله‌ها!
دیر آمده‌اید؛ عید، از این‌جا رفت

جلیل صفربیگی

تک نگاری

شعرها

آزادی و تو

آزادی و تو

بیژن الهی

سرگشته را دیگر خیال گم شدن نیست

سرگشته را دیگر خیال گم شدن نیست

مریم حاج محمدی

در خطبه‌ی بی‌نقطه‌ی کویر

در خطبه‌ی بی‌نقطه‌ی کویر

فریاد ناصری

بر صبحِ تو نفس بیاویزم

بر صبحِ تو نفس بیاویزم

صوفیا آهنکوب