شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سخت گذشت

سخت گذشت
آن شب از مهرماه
در معیت خوابی به یغما رفته
و روحی
که فکر منسجم می‌خواست
کودکی که در ازای نان
کودکانه‌هایش می‌رفت
و سهم بضاعتش را
در وسعت دل من می‌جست
دعایم کرد
خدا بیشترتان دهد

فوزیه رستمی

تک نگاری

شعرها

کبود قبر بود و نبودم کنار خودم

کبود قبر بود و نبودم کنار خودم

فهیمه جهان آبادی

این کشکرت‌های اخبار

این کشکرت‌های اخبار

حامد پورشعبان

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

زری قهار ترس

باد سر میکوبد

باد سر میکوبد

فهیمه جهان آبادی