شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در آنچه که هست کاملاً حل شده‌ایم

در آنچه که هست کاملاً حل شده‌ایم
مشغول به شغل‌های مهمل شده‌ایم
محلولِ بدونِ شکلی از آنچه که نیست
در ظرفِ محیطِ کار منحل شده‌ایم

پویا صداقت

شعرها

مکروه

مکروه

جمال‌الدین بزن

سوسن شدی و سرو شدی نسترن شدی

سوسن شدی و سرو شدی نسترن شدی

احسان بدخشانی

سربازها رفتند

سربازها رفتند

وجیهه نوزادی

پس و پیش‌تر از آن‌که ببینمت 

پس و پیش‌تر از آن‌که ببینمت 

مهدی ریحانی