کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۴، اهواز.

مجموعه ی منتشر شده: «درعمق چند هزارپایی چیزها»

جیغ بنفش

جیغ بنفش     یک رفتار مستطیل‌شکل است
دستفروشی می‌کند در خیابان
درحالی‌که زنی‌ست
با رفتاری مربعی‌شکل
دایره است
وَ سردسته‌ی جیغ هاست
شبیه چاقوست در خطوط میخی
و در زمانه‌ی جنگ
کارکردی دارد در آژیر قرمز و ترس
زبان زنده‌ی زبان‌های مرده‌ی دنیاست
و در‌حالی‌که یک مَرد
می‌تواند متوازی‌الاضلاع ِ کهنه‌ای باشد
ژیلت می‌فروشد
وَجیغِ بنفش می‌شود
با فریادی کهنه‌تر

محسن مزخوری