شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دندان‌های تیز شده

دندان‌های تیز شده
در اندام‌واره‌ی مادر
مادر سرزمین بزرگی‌ست
که خط‌هایش را
در نقاشی پاک می‌کند
تف می‌کند
به پرگاری که دورش می‌زند
جهان را به سینه‌اش انداخته
تا خواهران شیری
جمعیت جهانی شوند.

میترا سرانی اصل

تک نگاری

شعرها

سگ جان

سگ جان

کوروش جوان‌روح

لای گیسوان او بگرد، با چراغ‌قوه‌ای قوی

لای گیسوان او بگرد، با چراغ‌قوه‌ای قوی

حمید حسینیان

لاکریموسای

لاکریموسای

محمود بهرامی

كلاهی بر سر آزادی

كلاهی بر سر آزادی

بکتاش آبتین