شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در غزل‌خیز خیالت، خیره ماندم ماه را

در غزل‌خیز خیالت، خیره ماندم ماه را
خیره ماندم خط‌کشی‌های سفید راه را
این خیابان‌های ممتد، این خیابان‌های گیج
باز هم کش می‌دهند این حسرت دلخواه را
حسرتت را آن‌چنان لب بر لب قلیان شدم
پاک خاطرخواه کردم ناصرالدین شاه را
آه از دم‌های بی‌تو، آه از این آه، آه
بس که دلتنگ توام دیوانه کردم آه را
مانده لابد عطر یوسف توی ذهن چاه که
کفتر آزاد صحرا دوست دارد چاه را
می‌رساند دست ما را، عشق یعنی معجزه
ما که چیزی نیست، حتی جنّ و بسم الله را...

نیره کاشی

تک نگاری

خانه بر آب

خانه بر آب

یدالله شهرجو

شعرها

برای خداحافظی اومدم

برای خداحافظی اومدم

حامد ابراهیم پور

چیزی نمانده از قلبت 

چیزی نمانده از قلبت 

مرتضی بخشایش

هیچ مدرکی دال بر اینکه درک شوم، نیست.

هیچ مدرکی دال بر اینکه درک شوم، نیست.

جمال‌الدین بزن

نفست را حبس کن

نفست را حبس کن

محمد شیرازی