کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۰۵، شاهین‌دژ، ساکن تهران.
مجموعه‌های منتشر شده: «دریاچه»‌، «سپیدخوانی روز» و ...

ما را، تو چه ناامید کردی مفتون!

ما را، تو چه ناامید کردی مفتون!
هر چی که دلت کشید کردی مفتون
تو بخت کسی سفید نتوانی کرد
موی همه را سفید کردی مفتون...

یدالله مفتون امینی