شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

کارگردان: آلفرد هیچگاد

چراغ‌های سالن خاموش می‌شوند
سالنی که تنها من
در آن نشسته‌ام.
نور بر پرده‌ی نقره‌ای می‌پاشد
و تصویر
مردی را از پشت نشان می‌دهد
که تنها
در یک سالنِ تاریک نشسته
و فیلمِ مردی را می‌بیند
که تنها
در یک سالنِ تاریک
...
اگر برگردم
حتماً خدا را خواهم دید
که تنها
در یک سالنِ تاریک نشسته
و پاکتِ پاپ کورنش
هرگز تمام نمی‌شود.

نیما جم

شعرها

دادی کشید بر سر ِ زن: «هی نگو بمان

دادی کشید بر سر ِ زن: «هی نگو بمان

آزاده بدیهی

فروبارِ عیشِ وِلَرم

فروبارِ عیشِ وِلَرم

سیدعلی صالحی

می‌توانی باشی

می‌توانی باشی

محمود بهرامی

حلول شعر بر من مبارک باد 

حلول شعر بر من مبارک باد 

نفیسه قانیان