شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

بهار لبخند

زمان رسیده کنون بر مدار لبخندت
و رو به راه شده کار و بار لبخندت
دوباره سبزه و سیب است و هرچه می‌خواهیم
به یک اشاره‌ی پروردگار لبخندت
دعا کنیم که امسال سال گل باشد
و روز شادی و صبح بهار لبخندت
خدا خودش بنویسد به روی تقویمت
رسید فصل گل و انتشار لبخندت
میان این همه اهل دل خراسانی
بخوان، ترانه بخوان، با دوتار لبخندت
بگو و حرف بزن بار بار لب تر کن
که فارسی است نخستین عیار لبخندت
چقدر شعر به دل می‌نشیند از لب تو
و دانه دانه‌ی سرخ انار لبخندت
بخوان که بلخ و نشابور و اصفهان و خجند
تمام جمع شود در حصار لبخندت
 

زینب بیات

شعرها

شرجی یک کابوس!

شرجی یک کابوس!

شهرام شهیدی

آواز شاعری که به جست‌وجوی تشنگی دریا رفت

آواز شاعری که به جست‌وجوی تشنگی دریا رفت

اسماعیل یوردشاهیان اورمیا

گُنگ

گُنگ

سیدعلی صالحی

می‌آیی 

می‌آیی 

م. مؤید

ویدئو

و به نام عزرائیل

و به نام عزرائیل

افروز كاظم زاده

میوه های ملال

میوه های ملال

یدالله رویایی