کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۵، زنجان.

امشب، تمام خواهم کرد

امشب، تمام خواهم کرد
امشب تمام خواهم کرد
نقاشی روی دیوار سلولم را
مردی شبیه یک دایره
و چند خط
رو به سوی دشتی وسیع
حالا قاشقم
تیزتر از آن است
که با آن
غذا بخورم

بهمن لطیفیان