شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مادربزرگ

مادربزرگ
مادر
من

رنج در کروموزومی بیمار
نسل به نسل
منتقل شد
بی آن‌که خرده ریزهای خوشبختی
بی آن‌که شادمانی بی سبب
تهدیدش کند
درست مثل سوسکی بالدار
پس از انفجار هیروشیما
زنده ماند
رشد کرد
تکثیر شد
و بی‌دلیل نیست
اگر می‌ترسم
کودکی که پشت به دوربین سونوگرافی‌ست
دختر باشد

سمیرا قطب

شعرها

هم ‌بغض!

هم ‌بغض!

محمدعلی بهمنی

 کَلَکی در کار است

کَلَکی در کار است

روح‌ انگیز کراچی

گاز

گاز

مجتبی ویسی

گاه، کبوتر گاه، سرباز

گاه، کبوتر گاه، سرباز

حسین طوافی