شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

با کرم خاکی کوچکی دوباره دوست می‌شوم

با کرم خاکی کوچکی دوباره دوست می‌شوم
فرو می‌رویم در ژرف‌های خاک
می‌پوسانیم دندان‌های لودری را
یکی یکی
می‌افتیم روی خاک
می‌میریم
و             گستاخانه
می‌بافیم و راه می‌رویم
ناموفق و همچنان جسور
من با دو پا
و             عنکبوت !!!
 

عدنان نوروزی

تک نگاری

نیم قرن خاص بودن

نیم قرن خاص بودن

سیامک بهرام پرور

شعرها

پس و پیش‌تر از آن‌که ببینمت 

پس و پیش‌تر از آن‌که ببینمت 

مهدی ریحانی

شاعر

شاعر

فریاد غفوری

لی لی در سرزمین رقص

لی لی در سرزمین رقص

امیر خان پرور

اجماع رسانه ها جریانی اصلی دارد

اجماع رسانه ها جریانی اصلی دارد

کبوتر ارشدی

ویدئو

شعرخوانی سعید سلطانی

شعرخوانی سعید سلطانی

سعید سلطانی‌طارمی