کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۳، قزوین.

وَ عشق زلزله‌ای شد مرا تکان بدهد

وَ عشق زلزله‌ای شد مرا تکان بدهد
که استقامت من را به تو نشان بدهد
قرار بوده که دنیا فقط بیاموزد!
قرار نیست به جای من امتحان بدهد
تمام معجزه‌ی یک پیامبر این نیست!
به یک پرنده‌ی مرده دوباره جان بدهد
به این نتیجه رسیدم زمین نخواهد خورد
کسی که دست خودش را به آسمان بدهد
چه زجرها به تو دادم در این جهان، بلکه...
خدا جواب دلم را در آن جهان بدهد!!
(خبر به گوش کسی غیر ما دو تا نرسد!‌)
که شاخ و برگ اضافی به داستان بدهد!
*
نیاز نیست بگوید زمان...چه خواهد شد...
بگو برای قضاوت...به خود زمان بدهد...

لعیا محمدی