شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

رُؤد

۱
باد هم باشم نمی‌گذرم

از شاخه‌ی ماه
از پرده

تنها بایستم تنها
حتی اگر باد باشم
تا بر جای مردن مُهر بزنم:

اشارتِ عشاء
با لاک ماه

۲
بدرود کودک زمین
و بدرود تکانه‌ی قلب

هرچند که از قبل توبه نمی‌کنم
به رود می‌روم به رود اما
تا شاید روزی بچکم
از انگشتی که ماه را نشانه داد.

مهدی یزدی

شعرها

آیینه می پرسد: چطوری؟!

آیینه می پرسد: چطوری؟!

بابک دولتی

آن‌جا که بادِ تفرقه، سرکوب می‌شود

آن‌جا که بادِ تفرقه، سرکوب می‌شود

جعفر درویشان

من می‌دانم که  «ترس و لرز»،  موسیقایی‌تر از «موسیقی»ست،

من می‌دانم که  «ترس و لرز»،  موسیقایی‌تر از «موسیقی»ست،

علی قنبری

جمهوری

جمهوری

لیلا ساتر

ویدئو