شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

پرواز

از پیله‌ی قرنطینه
                                که به‌درآییم
پروانه‌هایی خواهیم شد و
                          پر باز می‌کنیم
تا
    آن سوی میله‌ها
                            تا
                                روشنای روز!
*
از پیله‌ی قرنطینه
                                که به‌درآییم
خود را به آتش
                                خواهیم زد
تا زنده بماند
                  یاد
                        شاهپرک‌های پر‌سوخته‌ی ما‌!
*
از پیله‌ی قرنطینه
                                که به‌درآییم
بایست پر بکشیم
                        به سوی ستاره‌ها
و پر بزنیم
                  تا فروغ فروزان آفتاب!
و هماره
          « پرواز را
                    به خاطر بسپاریم»!

عبدالرحمن فرقانی‌فر

تک نگاری

مایکل مارچ شاعر خطوط سیاه

مایکل مارچ شاعر خطوط سیاه

ابوالقاسم اسماعیلپور مطلق

سلام نازنین

سلام نازنین

نگار اسکندرفر

شعرها

زیبایی‌اش را به خیابان می‌برم

زیبایی‌اش را به خیابان می‌برم

سیمین رهنمایی

سیاهـْدار

سیاهـْدار

جمال‌الدین بزن

نقابی از خوشبختی

نقابی از خوشبختی

احمدرضا احمدی

نیمی که مرده  بر شانه‌های تو

نیمی که مرده  بر شانه‌های تو

یلدا منتظری