کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۱، مینودشت.
 مجموعه‌ی منتشرشده: «بن‌بست یعنی آسمان» 

چه سرد می‌شود آهی اثر نداشته باشد

چه سرد می‌شود آهی اثر نداشته باشد
سلام، پاسخ گرمی اگر نداشته باشد
برای آدم تنها عجیب نیست اگرکه
دل و دماغ برای سفر نداشته باشد
چه فرق می کند این‌جا به انتظار که باشی
در آن زمان که اتاق تو در نداشته باشد
 پرنده باشی و پرواز و‌... بین راه ببینی
که بال‌های تو از ریشه پر نداشته باشد
تمام عمر بگویی: خداکند که بیاید
و این دعای تو اصلاً اثر نداشته باشد
چقدر بغض برای خودت ذخیره کنی و
کسی از این‌همه ثروت خبر نداشته باشد
چه خوب بود صدای بنان و سوز سه‌تارت
برای هیچ‌کسی هم ضرر نداشته باشد
تراسمان پرِ چایی و شعر باشد و باشی!
و ارتفاع برایم خطر نداشته باشد
چه غربتی‌ست که آدم میان این‌همه آدم
برای درد دلش یک نفر نداشته باشد!؟    

سیده‌محدثه حسینی