کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد  1365، زاهدان.

می گویم تمام است 

می گویم تمام است 
کمی از تو به من خیره می‌شود 
تو کمی از طناب هستی 
کمی از تاخیر کف پاها تا زمین آویزان از من 

مرتضی بختیاری