شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

عادت ندارم پشت حرف‌هایت را ببینم

عادت ندارم پشت حرف‌هایت را ببینم
چرا که خوابیدن با یک حرف ساده
بسیار دردناک‌تر از آنست که بخواهی پشت آن را ببینی 
حتی یاد نگرفته‌ام 
رد حرف‌هایت را بگیرم
همیشه روی تو را دیده‌ام

عباس فلاحی

تک نگاری

شاعر، زندان و شعر ...

شاعر، زندان و شعر ...

محمدرضا عبادی صوفلو

آشناترین شکل شعر

آشناترین شکل شعر

علی مسعودی نیا

شعرها

تیمارستان

تیمارستان

ستار جانعلی‌­پور

زار

زار

سهند آقایی

در خود فرو رفته‌ام

در خود فرو رفته‌ام

ربابه قصابان

در باغ

در باغ

شاپور جورکش

ویدئو