من یه گنجشکِ راه گم کرده!
زندگی پیچ و تاب یک طوفان!
من هوادار خستهی کامبوج!
زندگی تیم ملی ایران!
پای هر کی تو زندگیم اومد...
من تمام گذشتهمو دادم...
خاطره! سمت من هجوم بیار!
که برای شکست آمادهم!
همه چیمو گرفت جز قلبم...
هر کسی گفت عاشقم بوده!
این که حالا یه تیکه سنگ شدم...
کار زنهای سابقم بوده!
از نگاه شما اگر چه هنوز...
من یه بازندهی غمانگیزم!
از نگاه خودم ولی زندهم...
یه درختم که غرق پاییزم!
یه درختم که برگ میریزم
ولی ریشهم هنوز تو خاکه!
سبز میشم دوباره با اینکه...
سر راهم یه فصل کولاکه!
همه چیمو گرفت جز قلبم
اونکه چشماش خونهی دریاست!
من حواسم نبود و غرق شدم...
آخه قلبم دیوونهی دریاست!
من یه گنجشکِ راه گم کرده!
زندگی پیچوتاب یک طوفان!
من هوادار خستهی کامبوج!
زندگی تیم ملی ایران!