شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چه کبوتری می‌تواند دریا دریا هیچ نیمه‌ای از من دورو بر تو ستاره باشد...

هیچ نیمه‌ای
                از من
بدون تو  اگر
          جدا شده بود
نه دور‌و‌برِ ما
       دریا  دریا کشتی‌ها 
نه این
    ستاره‌ها را
              که می‌شماری
دو سه 
     نگاه   شاید 
و حتماً بیشتر 
 کمتر از این
    در آسمان بوده یا باشند...
چه  کبوتری
              می‌تواند
  نیمه‌های 
پروازش را  که 
با تو
       من هم
   بعد از تقسیم روزگارم 
حرف‌هایی داشتم  که ندارم،
داشته باشد؟...

 

ابوالقاسم ایرانی

شعرها

گرهی در صورت

گرهی در صورت

مریم فرجی

دو شعر از غلامرضا نصراللهی

دو شعر از غلامرضا نصراللهی

غلامرضا نصراللهی

من حواسم همیشه پرتِ توئه

من حواسم همیشه پرتِ توئه

احمد امیرخلیلی

جمهوری

جمهوری

لیلا ساتر