شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

خالی

خالیِ نبودن تو را
هیچ چیز پر نمی‌کند
نه طنزهای محشر وودی آلن
نه دیوانگی‌های شاعرانه‌ی براتیگان؛
حالا غروب‌ها
پرنده‌ای تنها
از شعرهایم بیرون می‌پرد
می‌نشیند روی نرده‌ها
بی‌سرود و آواز؛
باد
بوی پیراهنت را نمی‌آوَرَد
و حُسن یوسف‌های رنگ‌پریده
پشت پنجره
به مرگ فکر می‌کنند.

انسیه موسویان

شعرها

باران‌ها

باران‌ها

محمد ویسی

کابوس

کابوس

امیربهادر کریمی

ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد

ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد

فروغ فرخزاد

زیر سایه‌ی یک درخت

زیر سایه‌ی یک درخت

محمدباقر کلاهی اهری