شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

هم

ای هیاهوی لامکان ابداء
هم ذات ظاهر در اکسیر شنود
 در تقدس چکّه
چله‌ی استغراق
انشقاق نیل
شُرّه‌ی خون میش
چرخشِ کلید
هم اسم اعظم پنهان
واضع  وضوح در تسلسل اصوات
که به این دم به هم هم هم هم همهمه‌ی مشابه
می‌خوانمت به نام
انعکاس بی‌پایان درهم 
                            و 
                               همه.

 

لیلی گله داران

تک نگاری

شعرها

رؤیای پلنگ

رؤیای پلنگ

علیرضا آبیز

مالیخولیا

مالیخولیا

هادی میرزانژاد موحد

«به تو که عاشقت شدم اما شوهرت به زبان زیردریایی‌ها حرف می‌زد»

«به تو که عاشقت شدم اما شوهرت به زبان زیردریایی‌ها حرف می‌زد»

مرتضی بختیاری

اسب‌ها گه‌گاهی می‌آیند 

اسب‌ها گه‌گاهی می‌آیند 

مهدی ریحانی

ویدئو