کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد دی‌ماه 1353 ، کرمانشاه.

مجموعه‌های منتشر شده: 
"هزار سال نمک زیر  پلک‌های  من است"، "دست نوشته‌های یک  سنگ"، "سلام خواهر باران"، "در این بیابان اتفاق تازه ای نیست"، "خه‌و" (مجموعه شعر کردی)و "خان: (مجموعه رباعی کردی)

داور و دبیر علمی چندین جشنواره مختلف

رنگ و رویت چه شد ای جنگل مفقود‌ شده

رنگ و رویت چه شد ای جنگل مفقود‌ شده
آن‌همه شاخه چرا خشک شده دود شده
پرده‌ی زندگی از روی تو برداشته‌اند
مرگ از لای درختان تو مشهود شده
یک نفر در سر خود بذر کویر افشانده‌ست
ریخت در پای تو این خاک نمک‌سود شده
آتشی هست که با دست تو روشن گشته‌ست
تو برای خودت این مرتبه نمرود شده
هر چه موسیقی دیروز تو را می‌بینم
به کلاغی که کمی پر زده محدود شده
برگ‌های به زمین ریخته هی می‌گویند
به کجا می‌روی ای راه تو مسدود شده
نفس‌ام تنگ شد از دود دل هیزم‌ها
رفتم ای جنگل از دلهره نابود شده

بابک دولتی