شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مَقام بعدی


گُشودگیِ آخر زمان
تأویل اتفاقِ تو را به تأخیر می‌اندازد
ظرفیت یک کلمه
برای پذیرش تو
هویّتِ خود را در یک رابطه‌ی بینامتنی جا می‌گذارد

من دوباره معنا شدنت را
در مجاورت پرده‌های تنبور دیده‌ام!

تو در پرده‌ها قدم می‌زدی
با یک پیراهن سفید ساده
وَ من فکر می‌کنم
در مَقام بعدی اتفاق می‌افتی!

فرهاد کریمی

شعرها

راویِ سایه‌های ناتمام

راویِ سایه‌های ناتمام

سیدعلی صالحی

سریده از سرا به سرسرا

سریده از سرا به سرسرا

لیلی گله داران

آه از این‌همه هجرتِ بی رفتن

آه از این‌همه هجرتِ بی رفتن

سیدعلی صالحی

معنای هر کدام

معنای هر کدام

شاهین شیرزادی

ویدئو

شعرخوانی سعید سلطانی

شعرخوانی سعید سلطانی

سعید سلطانی‌طارمی

شعرخوانی مریم جعفری آذرمانی

شعرخوانی مریم جعفری آذرمانی

مریم جعفری‌آذرمانی