کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۴۱، کرمانشاه.
مجموعه‌های منتشر‌شده: «نقاشی لبخند برایم نکشید» و...

طنین گام سواری به گوشم آمد کیست!

طنین گام سواری به گوشم آمد کیست!
که با هراس مرا نعره می‌زند که مایست
سکوت، وحشت سردی بر آسمان پاشید
زمین، هراس دلش را هزار بار گریست
دوباره بانگ زد ای مرد! زین کن اسبت را
که این خرابه‌ی متروک، جای ماندن نیست
تو خواب ماندی و ایلت به آفتاب رسید
در این اتاقک تاریک، ماندنت از چیست؟
ببین قبیله‌ی گم‌گشته‌ات کجا رفتند؟
در این حصار پر از بی‌کسی نباید زیست
سکوت، سایه‌ی خود را به پنجره انداخت
نه خواب هستم و نه، لحظه‌های بیداری‌ست
نگاه یخ زده‌ام جان گرفت آهسته
به سمت پنجره چرخید، تا ببینم کیست
سُم‌اش ز خاره‌ی سرسخت، یالش از طوفان
به چشم‌های من اسبی سیاه می‌نگریست

حسین احمدی‌محجوب