شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

خروسخوان چندم بود

خروسخوان چندم بود
در کدام شعر نشسته بودیم
که شغال زوزه کشید
و با زخم‌های شعله‌ور گریختیم

حوای دوم
قصه‌ی گفته نگفته
حوای پنجم در انتظار آدم هفتم
آدم هفتم در رؤیای حوای سوم
و هر بوسه آدم را به مرگ نزدیک‌تر می‌کرد
مهر باطل شد در بوسه های دورانی
و عشق، هذلولی ترین شکل برخورد
بی قاعده
و باد که فرمان سرپیچی می داد

فراموشی
فرزند فربه‌ی حوا
و آدم زیر سایه‌ی فراموشی می‌خندید
در کلمه‌های آرکائیک به عشق فکر می‌کرد

خروسخوان چندم بود
به شعر گریختیم
زیر پوست خود گریستیم.

مریم اسحاقی

تک نگاری

آموزگار عشق

آموزگار عشق

مهدی ایوبی

آشناترین شکل شعر

آشناترین شکل شعر

علی مسعودی نیا

شعرها

به جرم شانس نیاوردن

به جرم شانس نیاوردن

فرزین منصوری

می‌گذارم تخت به خواب بعد‌از‌ظهرش ادامه دهد

می‌گذارم تخت به خواب بعد‌از‌ظهرش ادامه دهد

نسرین بشردوست

باد سر میکوبد

باد سر میکوبد

فهیمه جهان آبادی

در ساعات معینی از شبانه‌روز

در ساعات معینی از شبانه‌روز

مظاهر شهامت

ویدئو