شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

تمام بیت‌ها زخمی، دلم زخمی، تنم زخمی

تمام بیت‌ها زخمی، دلم زخمی، تنم زخمی
صدای بغض‌آلود میان شیونم زخمی
لباس شب به تن کرده است این خورشید و می‌گرید:
که در غرقاب خون شد روزهای روشنم زخمی
شبیه یوسفی در چشم زخم تیر ناپاکان
شد از جنگال تیز دوستان پیراهنم زخمی
نه درمانی و نه مرهم، فقط داغ است و درد و غم
به هر سو می‌روم، هر گوشه‌ای از میهنم زخمی
***
سراسر بغض و اندوهی، وطن! تو مثل آن کوهی
که با این واژه‌ها چون تیشه بر تو می‌زنم زخمی

مرضیه فرمانی

تک نگاری

یک رومنس خانوادگی

یک رومنس خانوادگی

فرشاد سنبل دل

مستندنگاری با غزل

مستندنگاری با غزل

کبری موسوی قهفرخی

شعرها

شهر شیهه می‌کشد

شهر شیهه می‌کشد

طاهره خنیا

زنانِ اسطوره پیراهن ابریشمی می‌پوشند

زنانِ اسطوره پیراهن ابریشمی می‌پوشند

علیرضا کرمی

کنارِ میدون شوشم،

کنارِ میدون شوشم،

سروش الهی

 من چندمین قربانیِ این نسل غمگینم؟

 من چندمین قربانیِ این نسل غمگینم؟

محمود صالحی‌فارسانی

ویدئو