شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

عاشق كه شدی

عاشق كه شدی
بعضی شهرها
بعضی هواها
عاشقانه ترند
برایِ عاشق شدن اما مثلِ مردن
فرقی نمی‌كند كه كجا باشی!
*
یك روز
به سادگی
به چشم‌هایِ كسی نگاه می‌كنی
و بعد از آن
هر وقت نگاه می‌كنی
در آینه دیگر نیستی!

یوسف صفار

تک نگاری

آن کُنجِ تنهای تنهایی

آن کُنجِ تنهای تنهایی

محمدرضا عبادی صوفلو

شعرها

دوایین نامه

دوایین نامه

اسماعیل عظمی

 بارانِ‌ علاقه

بارانِ‌ علاقه

فرامرز سه‌دهی

رنج

رنج

علی زیودار

من حواسم همیشه پرتِ توئه

من حواسم همیشه پرتِ توئه

احمد امیرخلیلی