رتم بی خاطرت خوش بام
دی ام دنیام دلگیره
دلم هوکارته ورگرد
و عشقت سخت پاگیره
چشت درگیر بارو بی
مه د او اوج ورگشتم
رتم تا او سر سیلت
هنی چی موج ورگشتم
نگوتم لیوتم لیوه؟
نگوتم دار دنیامی؟
ایسه تژگاه مه خاموشه
خیال گرم شویامی
متولد ۱۳۶۳، خرمآباد.
مجموعهی منتشرشده: «من بازماندهای از دختران ایلم»
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
رتم بی خاطرت خوش بام
دی ام دنیام دلگیره
دلم هوکارته ورگرد
و عشقت سخت پاگیره
چشت درگیر بارو بی
مه د او اوج ورگشتم
رتم تا او سر سیلت
هنی چی موج ورگشتم
نگوتم لیوتم لیوه؟
نگوتم دار دنیامی؟
ایسه تژگاه مه خاموشه
خیال گرم شویامی