شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

باد که می آید 

باد که می آید 
لبخند تو را می آورد 
میان موهای آشفته‌ام می‌نشاند 
کاش باد کنار من که می‌رسید
خسته، می‌نشست
باز از سوی تو می‌وزید 
کاش من آخر راه باد بودم

منوچهر اسدی

تک نگاری

شعرها

این روزا ...

این روزا ...

سیمین چایچی

دختر مو مشکی

دختر مو مشکی

شهریار کوراوند

پشت پایم پرتگاهی، پرتگاهی پیشِ رویم

پشت پایم پرتگاهی، پرتگاهی پیشِ رویم

جواد محمدی فارسانی

چیزی نمانده از قلبت 

چیزی نمانده از قلبت 

مرتضی بخشایش

ویدئو