شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

 تو   

 تو   
 همیشه دیر به این افق طلوع می‌کنی
 و باد 
 از معابدِ مرده‌ی شوش 
 دنگِ شکفتن می‌آورد 

 من 
 آن‌روز بر سینه‌ات بیدار شدم 
 که کوه 
 از تحملِ آن‌همه گُل
 گود رفته‌بود. 
 

نازنین آیگانی

تک نگاری

شعرها

فَروَرگانِ چشمِ تو 

فَروَرگانِ چشمِ تو 

نازنین آیگانی

تقویم پاییزی

تقویم پاییزی

بکتاش آبتین

آزارِ تازه

آزارِ تازه

محمدعلی بهمنی

ترس شب

ترس شب

رضا محمودی‌حنارود