شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

هرس

تاک‌ها را به دار آویختید 
ستاک‌ها را مثله کردید 
بارورتر شدند
 

محمد مستقیمی

شعرها

من شبیه نیستم

من شبیه نیستم

مریم یوسفی

به دور جای دوشیزه‌ی روشنی

به دور جای دوشیزه‌ی روشنی

محمود جعفری دهقی

پنجره

پنجره

فروغ فرخزاد

دوایین نامه

دوایین نامه

اسماعیل عظمی