شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

کلاویه‌ها

کلاویه‌ها
سیاه و سفید 
پیش‌آهنگ‌های ارتش ابدی 
بشریتی بی‌انتها 
که تو را می‌وازند 
روایت تاریخ 
از زبان سیاه‌ها 
روایت تاریخ 
از زبان سفیدها 
روایت جنگ‌ها و صلح‌ها
خون‌های بر زمین‌ جاری 
کبوترهای در هوا چرخان
عشق و نفرت 
فریاد و سکوت 
روایت حفره‌هایی 
در انتظار نور 
کلاویه‌های تو  
سیاه و سفید 
انسان را می‌نوازند 
و زیبایی
صورت می‌گیرد! 

صفورا  هاشمی چالشتری

شعرها

منیک له خو مدا ونتر...

منیک له خو مدا ونتر...

جمیله چوپانی

مرگ، برهنه و تنها در زیر صاعقه

مرگ، برهنه و تنها در زیر صاعقه

اقبال معتضدی

من بغض یک عروسک تنهایم

من بغض یک عروسک تنهایم

سیده تکتم حسینی

امشو که فرگ تی تو وستم 

امشو که فرگ تی تو وستم 

 اقبال طهماسبی گندمکاری