شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

کلاویه‌ها

کلاویه‌ها
سیاه و سفید 
پیش‌آهنگ‌های ارتش ابدی 
بشریتی بی‌انتها 
که تو را می‌وازند 
روایت تاریخ 
از زبان سیاه‌ها 
روایت تاریخ 
از زبان سفیدها 
روایت جنگ‌ها و صلح‌ها
خون‌های بر زمین‌ جاری 
کبوترهای در هوا چرخان
عشق و نفرت 
فریاد و سکوت 
روایت حفره‌هایی 
در انتظار نور 
کلاویه‌های تو  
سیاه و سفید 
انسان را می‌نوازند 
و زیبایی
صورت می‌گیرد! 

صفورا  هاشمی چالشتری

تک نگاری

دلم می‌سوزد

دلم می‌سوزد

شهریار وقفی‌پور

شعرها

بی‌وزنی

بی‌وزنی

عنایت سمیعی

بر پیراهن بیمارستان

بر پیراهن بیمارستان

فرخنده حاجی زاده

هم ‌بغض!

هم ‌بغض!

محمدعلی بهمنی

از ما دو نفر

از ما دو نفر

سعدی گل‌بیانی

ویدئو