شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

غريبه ام با شهر

غريبه ام با شهر
با تو كه هميشه نيامدن را تمرين می كنی
با خودم كه مشق انتظار می نويسم
غريبه ام با زنان و مردان ِ همسايه ام
كه جنگ را دوست می دارند
سنگ را مقدس می دانند
و روی عشق با كفش راه می‌روند
غريبه مانده ام در تمام ايستگاه‌های جهان
نه قطاری مرا به جا می‌آورد
نه اتوبوسی
هوای پرواز هم اگر داشته باشم
در آسمان تمام شهرها
يك سقوط ِ حتمی‌ام
يك خبر تكراری
كنار ميز شام
در همهمه‌ی آدم‌هایی كه مرگ را
آهسته
با  چنگال
می‌ خورند.
 

لادن نيكنام

شعرها

با چشم‌های نصفه‌خمارت 

با چشم‌های نصفه‌خمارت 

شهرام میرزایی

این روزا ...

این روزا ...

سیمین چایچی

پیش از این قلبی داشتم

پیش از این قلبی داشتم

فاطمه اسکندری عرب

پنجره

پنجره

فروغ فرخزاد