کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1352، خرم آباد، ساکن اراک.
مجموعه‌های منتشر شده: «دیگر به ماه اعتقادی ندارم»، «مآت» و...

باغ عجایب است

باغ عجایب است 
بی آن که معلق  مانده باشد 
وحرفی از طبقات بهشت بگوید 
این مهربانی در هم تنیده را 
نه کاتبان الواح هفت گانه دیده اند 
نه باشندگان ازل!
سه شنبه بود 
من آفریدگار جهان بودم 
قلب دوپاره ی بی استخوان مرا 
به سوی ماه گرفتم 
و دیگر 
نمی تواند از تو کامل تر شود 
من آفریدمت 
و جنگ های سرد و گرم فرو خفت 
و ریشه های نازک نیلوفر 
در آب های بی حرکت جنبید 
و بید 
به جنبش جنون اختیاری ما پیوست 
محبوب من 
محبوب از جمیع جهاتم 
غایی تر از تمام حقایق باش 
و آن گیاه معطر را 
 در طول شب 
به ماه بنوشان 
 

زهرا حیدری