شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سرخ به دنیا  آمدم...

سرخ به دنیا  آمدم...
و مردی که در آشپزخانه 
چشمهای مادر را  سرخ  می  کرد 
با  تکه  استخوانی تیز،
بر سرم  می کوبید...
سرخ،  سبز  شدم 
و  روی نیمکت های سرخ  نشستم 
و  دست  هایم  که  جدول  ضرب  بلد  نبودند، سرخ  شدند
آجر های  سرخ 
با ترانه ی ناخوش  آژیر 
کوچه  را  بند  آوردند
تا امدادگران  سرخ  دیرتر  برسند 
و بچه های  سرخ، خاکی  شوند...
بلوغ، تک پوشی  بود  ست شده  با لبخندی  سرخ 
و مردی که  مرا بهشتی  میخواست 
در پیاده  رو  صورتم  را  سرخ  کرد 
و  خونی  را که  از  تابوت  ها  میچکید 
به  گردن  گناه  من انداخت 
پایان نامه ی پسرم  در  خیابان  سرخ  شد 
و خودش  دیگر  به  خانه  نیامد 
و من / آن  قدر کاردها  را  فرو دادم 
که  متولد  شدم  در اژدهایی  سرخ
تا بسوزانم  برگه ی بازجویی را...
پایان  نامه  را...
و  ببلعم 
تیزی  استخوان  را...
ترانه ی ناخوش  آژیر  را...
آجر های  سرخ را...
میله  را  / طناب  را...

مجید نظری

شعرها

از اتفاق چشم تو باران به من رسید

از اتفاق چشم تو باران به من رسید

عادل سالم

من حواسم همیشه پرتِ توئه

من حواسم همیشه پرتِ توئه

احمد امیرخلیلی

 از امید و ناامیدی

از امید و ناامیدی

عبدالعلی عظیمی

آزادی و تو

آزادی و تو

بیژن الهی