کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۳۷، بیرجند.
مجموعه‌های منتشر شده: «سرود باران»، «شیار شامگاه»، «بادام تلخ» و...

 

روزی که دور می‌شدی 

روزی که دور می‌شدی 
نمی‌دانستم باران 
جای پای تو را پاک می‌کند 

بعد از تو 
در خلوت دریچه 
تیغ ماه
گلوی مرا برید

غلامحسین چهکندی‌نژاد