شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ای آیندگان روزی اگر 

ای آیندگان روزی اگر 
جعبه‌ی سیاه ما را بیابید
در‌خواهید یافت 
ما عشق را و خدا را 
در پستوی خانه نهان کرده بودیم *
این بی‌سببی را بر ما ببخشایید
که تن تازیانه‌خورده
طاقت تیر و تبر نداشت 
بر ما ببخشایید
  که عبث‌های بسیار وکویر
 مرده‌ریگمان بود
روزگاری پنجره گشودیم 
به میمنت عشق وآشتی
اما،
بوی باروت بودو
دیگر هیچ.

قباد حیدر

شعرها

دنیا دوباره زهر خودش را ریخت، خون گُر گرفت گوشه‌ی شریانم

دنیا دوباره زهر خودش را ریخت، خون گُر گرفت گوشه‌ی شریانم

محمود صالحی‌فارسانی

 روی برعکس جهان بایست!

روی برعکس جهان بایست!

سارا مؤیدی

بدون وقفه دویدن

بدون وقفه دویدن

فرزین منصوری

نفیسه قانیان