میگذرد تابلویِ پایان شهر با خطی قرمز و اُریب
شهرداری سفری خوش را آرزو میکند
و مفتیها حد ترخص را جاری
در حاشیهی زنگانی اما
شغالها زوزهکشان ماتحت بر زمین میکوبند
حیوانات دیگر نیز
برای تعیین قلمرو
میپاشند بر چهار وجه جغرافیا!