شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

می‌گذرد تابلویِ پایان شهر با خطی قرمز و  اُریب

می‌گذرد تابلویِ پایان شهر با خطی قرمز و  اُریب
شهرداری سفری خوش را آرزو می‌کند 
و مفتی‌ها حد ترخص را جاری
در حاشیه‌ی زنگانی اما
شغال‌ها زوزه‌کشان ماتحت بر زمین  می‌کوبند 
حیوانات دیگر نیز
برای تعیین قلمرو   
می‌پاشند بر چهار  وجه جغرافیا!

علی‌اکبر جانوند

شعرها

فالگیر

فالگیر

محمدحسین بهرامیان

رستاخیز

رستاخیز

شقایق شاهرودی‌زاده

در خود فرو رفته‌ام

در خود فرو رفته‌ام

ربابه قصابان

زیر سایه‌ی یک درخت

زیر سایه‌ی یک درخت

محمدباقر کلاهی اهری