شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مرا به باغچه ای فروخت

مرا به باغچه ای فروخت
آنكه چشمانش را
كنار پیاله‌ام جا نهاد.
خون شیشه
به كام الماس‌ها حرف كهنه است
خون نسیم را او
كنار باغچه می‌ریزد.

محمود نائل

شعرها

سیب‌ها دیگر حوصله‌ی قرمز شدن ندارند

سیب‌ها دیگر حوصله‌ی قرمز شدن ندارند

جلیل الیاسی

 نه این کوچه‌ی پیچ در پیج

نه این کوچه‌ی پیچ در پیج

سیروس رومی

پشت پایم پرتگاهی، پرتگاهی پیشِ رویم

پشت پایم پرتگاهی، پرتگاهی پیشِ رویم

جواد محمدی فارسانی

تهران

تهران

محمد ویسی