کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1321، کنگان (ساکن کرج). مجموعه‌های منتشر شده: «نم‌نم بارانم»، «عقل عذابم می‌دهد»، «پیکاسو در آب‌های خلیج فارس» و... 

دیدم بله

مادر‌زاد کور نبود
گداخت چشمانش را با صاعقه‌ای 
که در سوزن بود
پاک کرد  حافظه‌ای را که در پرو بال داشت --
پرواز را به قیچی بسپار
 سپردم و در فروغ بال هواپیمایی که
 سوخت و من سوختم    
 در آتشی که گرفته بود!

«چه کنم» را حذفیدم و روی کفلی سفید که از اسب بود
دوستت‌دارم را نوشتم و
داغگاه  همان نزدیکی‌ها بود
تغزل داغگاهی به باسن او هم سرایت کرد
برو  از بالا بالا   برو
نگاه کردم و دیدم کرده بود

عده‌ای اما از نُک کوه همان کوه
(سمت چپ صحنه)
پایین می‌آمدند در و با عجله!
- سیمرغ قطعه قطعه شده
علاج دل ماست!
تاریخ انقضا هم ندارد

علی باباچاهی