شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دیالوگ

نه این‌که چیزها تمام و کمالند و کار دنیا نقص ندارد
و هر‌چه عیب و نقص در نگاه ماست...
نه این‌که ما که صاحب هر‌چه کج‌و کوله و لوچیم
که اهل دنیا نیستیم و زیادی کم داریم...
نه این‌که شما که آقا و سرورید و زیادی دارید
که دنیا را جور دیگری می بینید...
-بگو ببینم آیا راست می‌گوید شاعرکه «جهان و هر چه در اوست جمله هیچ در هیچ است»؟
-اگر که راست پس این‌همه جوش‌و‌خروش سر هیچ چراست؟
-مشکل ما این است که می‌پرسیم و پاسخی نمی‌گیریم
-مشکل منم
نمی‌توانم خودم را توی هیچ محلولی حل کنم!
-چنان عمیق می‌خواهمش که وقتی وصل میسر می‌شود در می‌روم 
-همین که می‌رسم ویرم می‌گیرد بروم جای دیگر!
-زورم به خودم نمی‌رسد این و آن را می‌زنم!
-وقتی می‌گویم چند‌نفرم سر از تیمارستان در می‌آورم!
-چیزهای قشنگی هم هست ولی...
-همین ولی‌ست که کارها را خراب می‌کند!

مهرداد فلاح

شعرها

چیزی از من در تَنده‌ی پدر جا ماند

چیزی از من در تَنده‌ی پدر جا ماند

مایرام تکیه ای

مکروه

مکروه

جمال‌الدین بزن

چقدر باید پرنده شد

چقدر باید پرنده شد

سیدعلی صالحی

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

مانده یک کوچه و تنها یکی از ما دو نفر

جواد محمدی فارسانی

ویدئو

میوه های ملال

میوه های ملال

یدالله رویایی

خیمه شب باز

خیمه شب باز

سعدی گل‌بیانی