شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

برف خونین نشسته بود روی سیم‌های تلگراف

برف خونین نشسته بود روی سیم‌های تلگراف

سامورایی پیر

هاراگیری درختان سیب را به چشم خود دید

وقتی خبر رسید

در میان رودان

خورشید را

گوش تا گوش

سر بریدند.

پروین طلوعی

شعرها

زخم در میان چاقوها

زخم در میان چاقوها

امیررضا وکیلی

مالیخولیا

مالیخولیا

هادی میرزانژاد موحد

برای احمدرضا احمدی

برای احمدرضا احمدی

م. مؤید

چشم‌هایم زبان منند

چشم‌هایم زبان منند

فیروزه برازجانی