شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در چشمانش

در چشمانش 
         باغی می‌سوخت
به - محمد - خط تیره - خاموش - مختاری:
در چشمانش نگریستم
باغی می‌سوخت
باغی می‌سوخت
باغی می‌سوخت
و لولیان گریبان چاک از فرط شراب
ته‌مانده‌ی آن آخرین جرعه را 
بر دستان طوبای منفرد
خطی دراز می کشیدند.........
در چشمانش نگریستم
                     باغی می‌سوخت

حسن مؤذن‌زاده

تک نگاری

شعرها

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

نشستم بی‌تفاوت روبه‌روی ماه در کافه

مهدی مهدوی

تنها صداست که می‌ماند

تنها صداست که می‌ماند

فروغ فرخزاد

معنای هر کدام

معنای هر کدام

شاهین شیرزادی

لیوان چای منتظر بودم 

لیوان چای منتظر بودم 

معین صباغ‌مقدم