شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ستاره‌ها تو را پیدا نمی‌کنند

ستاره‌ها تو را پیدا نمی‌کنند
اگر
سرخپوست پیر آتش را خاموش نمی‌کند
و دود راه خودش را ادامه می‌دهد‌!

شیوا هاشمی

تک نگاری

شعرها

آه از این‌همه هجرتِ بی رفتن

آه از این‌همه هجرتِ بی رفتن

سیدعلی صالحی

دختر مو مشکی

دختر مو مشکی

شهریار کوراوند

تو تمام رفتگان منی

تو تمام رفتگان منی

فرناز فرازمند

جای امن

جای امن

واهه آرمن