کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1329، تهران. 
مجموعه‌های منتشرشده:
«دارم شبیه خودم می‌شوم»،«بیگ‌بنگ تردید» و‌...

ایستاده روی لحظه‌ی اضطراب

ایستاده روی لحظه‌ی اضطراب
ژن‌های فرار‌... به سلول بر‌می‌گردند؟
رفته‌ها می‌مانند‌... برگشته‌ها می‌روند
فرهنگ لغات‌ ... قاط زده
پرنده‌... درنده‌ای در آسمان‌های تنگ... پاره‌پاره ابر سرخ
فرشته‌... دیوی بریده‌بال  از اره‌های لیزری... چکه‌چکه گناه
آدمی‌... جنگل نارسیسم بر خاک حرص... خشمی بی‌عرضه از تحقیر لوس کودکی
جنگ‌... ننگ‌... تا پیه‌سوزی‌... پیه‌ی حرام در ژامبون پست‌مدرن
هیتلر‌... روح زمانه‌... نمی‌میرد از انتحار
هار می‌شود جسد‌... فروید می‌ترسد‌... یونگ به مرده لگد نمی‌زند
روشنفکر نشسته بر صندلی میراث
راس پوتین پوتینی در کفش آمریکا‌... دنیای تروریست محکوم می‌کند
از هرچه بگذریم آه‌... آخر ماه است
نکند نریزند را می‌ریزند‌... یک‌هفته بند می‌آییم
فعلاً افتخار کنیم  آن‌سوی دنیا زنی با خاموشی‌اش‌... خورشیدی روشن‌کرده
این‌جا عصر حجر سنگ را نمی‌فهمد پرتاب می‌کند به سار به سارا  به فرشته‌ی عاصی
جرقه .رؤیایی‌ست میان خواب دو سنگ

مهری رحمانی