شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

حلول

با اشیاء خانگی
مأنوس ترم
به حرمتِ قولی که داده‌ام
درآغوش‌شان می‌گیرم 
تنگ‌تر
چه می‌داند کسی
در آینده
روانکاوان
شاید
از حلول اشیاء
در وهمِ بیابان سخن بگویند.
 

فرخنده حاجی زاده

شعرها

چرخیدی و از دست دشمن سر درآوردی

چرخیدی و از دست دشمن سر درآوردی

احسان بدخشانی

تقویم پاییزی

تقویم پاییزی

بکتاش آبتین

من حواسم همیشه پرتِ توئه

من حواسم همیشه پرتِ توئه

احمد امیرخلیلی

الماس

الماس

م. مؤید

ویدئو

شعرخوانی سعید سلطانی

شعرخوانی سعید سلطانی

سعید سلطانی‌طارمی